dancing on my own

halloj :D förlåt att jag inte bloggat, men NU ska jag blogga för er :)
Måndag : åkte in med mamam till stan för att klippa oss, blev riktigt nice faktiskt! sen gick vi in till stan och shoppa lite (Y) köpte ganska mycket :) bilder kommer sen, och även på mitt hår också =) hahaha, när vi skulle gå och äta så snubbla jag :/ har bara en lätt stukning me det gjorde sjukt ont :( sen skjutsade mamma ner mig till ingred för vi i laget skulle stå i kiosken på gården, vldigt kul var det! vi spelade handboll, snackade, tog kort, o massa mer :D sen följde jag med emm o mathilda hem, va la hemma lite efter 11, vi satte på Dear John, och jag grät floder.... men galet bra var den! rekommenderar verkligen den till allihopa :) sen gick vi o la oss och snacka lite, somnade väl vid 2 eller tidigare.

Tisdag : vaknade upp hemma hos emma o thilda vid 10, satte oss o kolla tv typ hela dagen.. hehe. (a) sen lite innan 5 så gick vi till ingared, fucking 4 km i iskall kyla -.- hehe.. o när vi nästan var i ingared så försöker mathilda lära mig o emma hur man låter som en åsna och en säl ? HAHAH, hon ba: först tar man ett i och sen ett a, så vänder vi oss om, så går det en tant där...... HAHAHAHAH vi skratta typ ihjäl oss xp lite pinsamt..
När vi kom dit så var inte gården öppen så vi gick upp i affären o satte oss med emmy :) prata lite med henne, sen gick vi ner till gården :) Vi trodde det var tjejkvll för det var typ skaparkväll stog det på lappen, men det va massa killar där ;s jaja, man kunde iaf fixa naglarna, noppra ögonbrynen, göra ansiktsmask :) mysigt värre. Sen kom pappa o hämta mig vid 10, åkte hem och soooov.

Onsdag : Inte gjort så mycket idag, bara slappat och kollat tv :) hehe, blir nog inte så mycket mer än det.. Ska nog ta och platta håret nu, sen ska jag kolla på OC som börjar klockan 3 tror jag ? :)

Hoppas ni orkar läsa allting ;) hehehe, men som sogt bilderna kommer sen :) peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0