Du sparkar inte handboll med fötterna..

Hejsan! förlåt att det tog så lång tid innan jag blogga, men jag kom vid lite eftr halv 7, hade ju konfa direkt efter skolan idag :) Åt mat och bara suttit och snackat lite skit med familjen. Kollat lite facebook ;) Som man alltid gör FÖRST! hehe..
Skolan idag var helt okej, förutom att en viss person sa hej till mig vilket gjorde att han rev upp gamla sår.. snackar inte mer om det nu, för då bara jag börjar gråta..
aah, gick med signe till terminalen och vänyade där till klockan blev 4 då hon tog tåget och jag bussen :)
Konfan var ganska tråkig idag, satt bara o prata om lite olika saker, som handlade om.... ja, va handlade det om egentligen.. jag lyssnade inte så mycket..
nu ska jag gå, så peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0