Emelie goes jättetråkigt !

Hur bor du: I ett hus ute i ingenstans
Brukar du komma i tid: ah faktiskt
Hur lång är du: 1.59, snart 1.60!
Kan du laga mat: självklart
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor, t-shirt, trosor, bh o strumpor
Har du någon fobi: småkryp :o
Hade du en bra kväll igår: hyfsat
Vilket är ditt senaste inköp: eh, vitt linne tror jag ?
Din favoritdryck på morgonen: Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma, in på kontot (Y)
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: en prydnadsak ;s
Vem snackade du med senast: erik på msn, pappa irl
Varm favoritdricka: Te, eller cappuccino (stavning)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: fanta eller riktigt kallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg riktigt..
Saknar du någon just nu: mmh.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: glo på mig, får damp på sånt. Eller bete sig som en riktigt jävla bitch
Någon jag stör mig på: måångaa!
Intressen: Handboll, shoppa, kompisar, musik
Senaste person du kramade: Mathilda

Senaste person du ringde: Mathilda
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: bubbelvatten
Vill du ha barn:  jadå :)
Längtar du till din nästa födelsedag: ahfan!
Har rakat dina ben någon gång: om jag har? ;p
Är du sugen på något nu: iskall cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingeen
Använder du hudkräm: aah
Attraheras du av män med skägg: inte skägg, men lite stubb kan va snyggt tycker jag :)
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: inte mycket, när jag är ensam hemma typ, och inte har något att göra typ xp
Röstade du i det senaste valet: nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: lite
Vilken låt lyssnade du senast på: chris brown - yeah
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej
Vad tycker du är äckligt: småkryp, och folk som inte tar hand om sig själva..
Har du pengar på mobilen: jadå, jat har abonemang :)
Vilken svordom använder du mest? fan tror jag ^^
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00
Var köper du dina matvaror ifrån? det är mamma som sköter det
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle nog shoppa, o sen boka en resa eller något :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aah
När var senast någon stötte på dig? två veckor sedan..
Vad åt du till middag senast? kött och potatisgratäng
Kan du vissla? jarrå
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
När flög du senast? i oktober
Pratar du några andra språk? engelska, och spanska
Har du gråtit offentligt?  aah, i fredags
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercingar
Vad har du med dig in på bion? gärna en snygg kille (a)
Vad har du för väder? disigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? inte gått än
När sov du senast på golvet? eeh, kommer inte ihåg
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag vet inte, 4-5 kanske?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? iband
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nejj, fin flicka (a)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? asså, njae, jag tror inte det
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag säger inte så mycket, det är mest mina vänner som säger att jag kommer klara det
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? noway!
Tycker du om att krama folk? ohja
Äger du en digitalkamera? jaow
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inte va jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? lite faktiskt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nej
Är du mörkrädd? lite
Tre saker du alltid har med dig? telefon, lypsyl, och hårsaker..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0