FÖRLÅÅÅT

Förlååt så himla mycket att jag inte har bloggat sen i måndags eller nu när det va.. Men har haft ganska mycket plugg och så, hade ju noprov igår och soprov idag.. Jag hoppas verkligen noprovet gick bra, för jag har pluggat som en galning för det! Och då hade jag ingen tid över till soprovet, men jag fick iaf in lite till son.. ;) Och nu ska jag bara börja plugga till filmiunskapsprov på onsdag och engelskaprov på torsdag ;) Härligt med prov, eller hur? ^^ Men jag tror det är ganska lätt, så det är nog ingen fara :)

I månsdags spelade jag match med 94:orna, mot skövde, vi förlora med ett ynka mål! -.- Fyfan, jag spelade inte något, för ingela hade lovat mig att jag bara skulle sitta på bänken och typ hoppa in om hanna skadade sig eller ngt, men när vi värmde upp så sa magnus att jag skulle spela ändå, men det fick jag inte :(
Men nu har OC börjat, så vi hörs sen! peace out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0