Godmorgon - brist på fantasi

hejsan :) Vaknade vid 10 idag, ganska gött och sova ut ^^
Kollade på melodifestivalen igår, rätt bidrag gick visare? jo ett, brolle! men inte sanna -.- jag hatar henne :/ sen kolla jag på dreamgirls, haha orkade inte kolla färdigt hela så jag somnade typ 20 minuter innan den va slut :( men den va iaf ganska bra :)
Idag ska jag åka till lidköping och spela match, inte sådär supertaggad om man säger så.. börjar ärligt talat tröttna lite på handboll :s inte bra det där.... Kommer väl hem i eftermiddag någon gång, bloggar för er då om hur det gick på matchen och så. :) Ha en bra dag!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0