Grattis till min syster och hennes pojkvän!

Dom har nämligen fått en lägenhet i Alingsås, nära Gerdsken :) Så det är ganska nära min skola också! det är fett nice :D Och det är en trea också, så dom har ett extra rum där dom ska ställa sofies gamla säng antagligen, så där kommer jag tillbringa mycket tid kan jag lova ;) hehe..
Idag ska jag till kyrkan vid 4 tiden, på gudstjänst, man måste nämligen gå på några såna för att bli konfirmerad. Och efter det bär det av till Alingsås för att kolla på deras nya lägenhet! Nu hinner jag inte blogga mer, så peace out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0