handboll in my heart

Tjo :) Har precis kommit hem från träningen, gick inte så bra idag.. Eller jo, först körde vi styrketräning och det gick väl bra. Men sen spelade vi lite, o det gick åt helvete.. Men det är träning imon också, o då ska jag va på topp har jag bestämt! För då ska jag o Hanna hålla i träningen, så vi får typ ha lite målvaktsövningar och sånt. Ska bli nice :)
Imorgon är mamma och pappa lediga så då ska vi åka skridskor om det går nu ^^ Kommer bli fett nice, ska nog grilla och så ute. Mysdag.
Sen på lördag kommer antagligen sofie hit, så följer jag med henne in till stan och sover där till måndag :) kommer också bli riktigt nice!

BILDBOMB

systrarna hallberg :)  och lite andra kort från spanien och sånt. gamla bilder de flesta :)

















































AG AVSLUTAR MED EN RIKTIGT SNYGGING!



Kommentarer
william

fina´bilder:D

2011-02-18 @ 13:22:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0