Hemma igen :)

Hajhaj :) kom hem för en stund sen, men mamma hade gjort mat fast jag åt efter matchen.. Men hallå? potatisgratäng och kött, vem kan säga nej till det? inte jag iaf :D hehe.. matchen gick väl sådär.. förlorade med 22-17, men ändå helt okej spel faktiskt :) fast om man jämför med vad det blev förra gången vi mötte dom så var det faktiskt riktigt bra! liksom 25-9 till 22-17 ? det är ju bra eller hur? ^^ Jaop, men snart blir det solsidan! Det bästa programmet ju st iaf ;D
Nu lyssnar jag på Petter, han är ju grymt skön :) blir så glad av hans låtar ^^ ville bara att ni skulle veta det.
Imorgon ska jag klippa mig, sen ska jag och mamma gå på stan och shoppa :) är verkligen shoppingsugen nu! rensade ju min garderob igår också, så nu finns det mycket plats till nya kläder! vi åker vid halv tolv imon, hinner nog med ett inlägg innan vi åker :) sen stannar vi nog i stan för det är paintboll i ingared imorgon kväll, så vi ska stå i kiosken, sen följer jag nog med emma och mathilda hem och sover där till tisdag :) kommer kanske ett inlägg när jag är där :) jaaa så är det, men ni får ha det så bra för nu ska jag kolla lite andra bloggar och sen kolla solsidan! :D peace out ;)


Kommentarer
e m m a

Då kanske du har några kläder till mig? (a) <3

2011-02-13 @ 20:50:40
URL: http://photoodreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0