Home again!

Förlåt att jag inte bloggat sen i lördags ;s Har inte orkat när jag har vart hos sofie.. Men nu ska jag blogga lite för er :)
På lördagen åkte jag o pappa in till sofie och mamma åkte o hämtade morfar, så kom dom till oss lite senare, vi fikade lite o så, sen åkte alla hem till oss, så kom therese och sebastian lite senare. Så åt vi god mat och spelade lite wii, sen körde mamma o pappa hem morfar, så kollade vi andra på melodifestivalen :) The Playtones = The KIIIIIIING! älskar dom :D Sen kollade vi på Gaygalan, hahaha kan aldrig sluta älska den galan! Sen när det var slut vid 11 eller ngt åkte jag o sofie med therese och sebastian hem. När vi hade kommit hem satte vi på scary movie :) hahahaha så jäkla sköna är dom! Fast vi orkade inte kolla klart så vi stängde av vid 1 eller något.
Vaknde på söndagen vid halv 10 typ, sofie var redan uppe och hade fixat frukost :) Vi tog det lugnt på morgonen sen färgade vi sofies hår, det stod på förpackningen att det skulle vara ljusbrunt, som mitt typ, Men när vi var klara blev det till grått :o lite konstigt.. så vi gick ner till maxi och köpte en annan färg, lite ljusare. Sågick vi hem och färgade om det, hehe, det var typ lite rött när det var blött, men sen blev det bättre :) så nu är hon snygg! Och allt tack vare mig ;D hehe det var första gången jag färgade på någon ^^ Jupp, sen åt vi semla och efter det gick vi ner till jysk och öb och kollade lite :) Gick hem och satte på en film, satt och mös där lite fram till sex typ, då började vi laga mat. Kalle kom vid halv 7, så åt vi strax efter det, skitgott blev det :) sen kollade vi på solsidan, time out, och wallander :) gick o la mig efter wallander för jag va skitrött..
Vaknde imorse utav den jävla ringklockan, Sofie hade klätt sig för kallt för dom skulle tydligen gå någonstans med jobbet, o kalle var ju inte hemma så jag fick gå upp o öppna -.- Det var typ vid 8, sen gick jag o la mig igen men jag kunde inte somna om, så jag gick upp o gjorde frukost o satte mig vid tvn :) Sofie kom hem igen vid 10, jag hade ju ingen no idag så jag började kvart i 11. hehe, vi tyckte det va för kallt att gå till skolan så hon körde mig ;) haha lat är jag.
Dagen har vart helt okej :) har precis tränat i 2 timmar nu också :) härligt. Och imorgon ska jag o signe gå på stan efter skolan, kommer bli hur nice som helst, har ju inte träffat henne på hela lovet, så vi har ganska mycket att prata om!
Men nu ska jag äta, ha det bra så hörs vi imorgon när jag kommer hem! peace out :)


Kommentarer
signe

love u

2011-02-21 @ 21:19:37
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0