INGA LÄXOR!

Fan va gött :) Alla prov och läxor avklarade innan lovet! Engelskaprovet gick ganska bra tror jag idag :) får hoppas på det bästa ^^
Kom hem vid halv 3 tiden, usch va jag hatar snö! Åh, jag måste berätta två saker faktiskt..
Den första är väl lite sådär smått ironisk -.- hehe.. jag har typ inga jeans eller byxor nu för tiden, så imorse rotade jag igenom min garderob, så hittar jag ettpar ljusblåa jeanstights, jag ba: JAA! äntligen ett par byxor liksom ^^ så när jag tar på mig dom är det en stor jävla reva vid röven, åååhh ;o men jag tog dom ändå, för jag hitta inga andra, haha fast jag tog en tunika så det syntes inte.. ;p smart jag vet (Y)
Och den andra grejen är en väldigt bra grej! För jag, Emma, och mathilda ska till spanien den 3 - 13 juli i sommar! Fan va nice det kommer bli :DD Längtar som tusen faktiskt! Om ni inte visste det..
Men nu ska jag byta om och sätta mig vid tvn lite.. Har ju som sagt inga läxor eller något att plugga till så det är sköööönt :) Sen är det träning ikväll också, ska nog ta det lite lugnt, för jag har ganska ont i halsen :/ Får se hur det blir, men träning blir det! ha det bra. peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0