Konfirmation!

Halloj!
Kom hem från konfan för en stund sen :) Konfa är faktiskt riktigt nice!
Dagen har vart ganska bra. Började med att gå upp vid halv 7, åkte med mamma idag så jag fick sovmorgon. det gillar vi (Y) Fixa mig o sånt som man gör på morgonen.. :) Åkte in till skolan, o började med matte, som alltid är lika tråkigt ^^ sen var det no, och som jag kanske har berättat ska vi bygga bilar nu efter sexualkunskapen. btw, fick VG på provet! Ganska nöjd där faktiskt.. ;) Jupp, men jag o Emma ska iaf bygga en bil som ser ut som en flipflop xp Riktigt käckt kommer det bli! med lösnaglar och smycken o allt! vi kommer lätt vinna designen ;) haha, och sen efter det var det EA, o lunch, o håltimme. så jag, emma, signe o oliver drog och åt pommes frites. Sköna människor dom där ;d sen gick vi tillbaka till skolan och va lite i aulan. sen gick vi ner till bilden som började. Och sist var det svenska. Hade filmkunskapsprov idag också. Plus att det var det sista vi gjorde på hela dagen, så man va lite seg i huvudet.. ;o Men jag tror det gick bra :) Imorgon ska vi ha engelskaprov, fast det är väldigt lätt. bara 32 ord och 5 förkortningar ska vi kunna! så det kommer jag klara galant ;) hehe.. Yes, men nu ska jag nog kolla lite andra bloggar, så hörs vi imorgon när jag kommer hem! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0