Krezip - Sweet goodbyes

Godmorgon :) eller inte godmorgon kanske, men nästan ;)
Vaknde vid 10 och gick upp o gjorde frukost till mig själv, mamam jobbar och pappa va uppe på vinden o grejade, har nästan vant mig vid att det inte finns någon syster hemma.. :) Det är bra det.
Just nu laddar jag ner lite musik, och sen ska jag gå ut och gå med viggo. Just det, jag skulle ju bada honom idag ja.. får göra det sen när jag kommer in :)
Ikväll åker jag o pappa antagligen in till Sofie och Kalle o hjälper dom att sätta upp deras nya säng, och sen äter vi nog där också, och kollar på melodifestivalen :) Myys.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0