More - Usher

Godermorgon :)
Mamma väckte mig vid halv 12 idag, sovit 11 ½ timmar... oshiet säger jag bara.. måste vart jävligt trött igår ;s ahja, bara gött o sova ut :)
Nu är det någon kakelläggare här som lägger kakel för vi ska ha en sån där braskamin, kommer bli fett nice! Och mamma har precis åkt till jobbet. Så nu har jag ingenting att göra.. Väntar på att OC ska börja, faaast det är ju inte förrän 3 det börjar. Men ändå ^^ Hoppas han åker hem snart, den där kakelläggaren..............................
hahaha, jaja, men nu ska jag göra något annat, så vi hörs sen! peace out :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0