My Friends!

Bara för att jag har tråkigt!


Tänkte nu berätta lite om mina otroligt underbara vänner. Vi börjar med Emma Johansson.
http://photoodreams.blogg.se/ - Läs den, hon är grym!

Emma, du är en av dom som känner mig bäst skulle jag tro. Vi har nog känt varandra snart i sex år tror jag, och jag ångrar absolut inte att vi har lärt känna varandra, för tiden med dig har vart underbar! Jag tror vi träffades under fotbollen i Hemsjö för sex-sju årsedan. Jag kunde verkligen inte se skillnad på dig och Mathilda, jag kommer ihåg att du hade rosa blommiga shorts, och Mathilda hade blåa likadana, eller om det var tvärtom ;p Haha har inte så bra minne.. Men det första jag tänkte var att dom verkar väldigt sköna! Och jag hade rätt, ( för en gång skull.. ) Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi började prata med varandra, men en sak kommer jag iallafall ihåg, och det är att vi var med varandra nästan varje måndag! Om du kommer ihåg, för då hade vi idrott sista lektionen i Ingared, och vi träffades där bussen gick ifrån, så åkte jag med er hem och sen åkte vi till träningen tillsammans ;) Haha, jag kommer ihåg såna konstiga saker.. That`s who i am. ^^
Men Emma, du är en underbar tjej som man alltid har kul med. Det har väl blivit lite tjafs och bråk och sånt, men whatever? Vi vet att vi löser det, och vi vet att riktiga vänner dom håller alltid ihop, vad som än händer.
Jag älskar dig, vad som än händer. Och jag kommer alltid finnas för dig!

Gammal bild ;)



Signe Johansson - http://onlyonee.blogg.se/ = Hennes blogg är galeeeet bra!

Signe, jag vet inte vart jag ska börja, det finns så mycket bra saker om dig. Det är dig jag berättar allt för, verkligen allt! Men vi är som systrar, vi förstår varandra, om jag säger någonting, fyller du i. Du är så himla go och snäll hela tiden, lyssnar alltid på mig när jag har något att säga, det är det jag gillar med dig, du lyssnar alltid!
Jag kommer ihåg hur vi blev vänner. Jag har för mig att det var på något lov eller typ en helg, du var hos din farmor i Ulricehamn tror jag :) Vi började snacka på potatisstan, haha av alla ställen xp Och du skicka typ någon bild på det, du hade en lila tröja och håret uppsatt  en toffs, jag kommer ihåg den bilden sååå bra! Och den första tanken jag hade var att du är jävligt söt! Världens bredaste leende hade du också :D Vi började prata väldigt mycket där, och vi tråffades några gånger tror jag :) Men det tog ett bra tag innan vi var såna där riktigt bra kompisar som vi är nu. Vi började i samma klass i sjuan, sommaren var ju inte lite strulig.. Massa snack om att byta klass och så, men det löste sig till slut! Och det är jag så himla glad över. :) För nu, nu går det inte att skilja på oss gumman. Vi är som Ying och Yang, INGENTING kan skilja på oss. Jag älskar dig Signe Johansson! Syster. <3



Mathilda Johansson - http://thildajohansson.blogg.se/ = Gå in och kolla, läser den varje dag! :D

Jadu Mathilda, du är en av dom korkaste personer jag vet! Inget dumt menat :) Du är bara så himla go när du får dina flumutbrott :D Jag älskar det!
En av mina allra bästa vänner, det är du. Jag kan berätta allt för dig, och veta att det inte kommer spridas.
Om jag är ledsen eller arg, så finns du alltid där.
Hur träffades vi? Genom fotbollen, samma story som jag skrev i emmas inlägg antagligen ;) Men du är så jävla söt, har en bild på dig på min telefon, där du inte är ens ett år tror jag, haha du sitter och har massa choklad eller något runt munnen och leeer :D så himla söt!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. förmodligen gå under eller något.. Om jag inte har träffat dig på en hel dag känns det så tomt :( Men så fort du kommer in i rummet eller nu vad det är, så lyser du liksom upp allt med din energi!
Jag älskar dig Mathilda Johansson! <3



Kommentarer
e m m a

Åååh älskling!

Jag älskar dig vad som än händer!

Tyvärr så var det jag som hade blåa shorts ;D hahah, dom där måndgarna, kommer faktiskt ihåg lite av det ;)

Love you sis, <3

2011-02-25 @ 21:43:33
URL: http://photoodreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0