On the floor - Jennifer Lopes och Pitbull

Den är faktiskt braa! Lyssnar sönder på den nu :)
Nu har jag:
* vart ute med viggo
* badat viggo
* ätit
* städat mitt rum
* gosat med viggo

SÅ, det var det jag skulle göra idag! Nu är det slapp hela dagen lång! Och handboll 16.10 - Sävehof - Hamburg, den får man inte missa :)
Vi skulle tydligen inte till sofie o kalle idag, för pappa har massa att göra med braskaminen och så, han typ är uppe på vinden och försöker borra ett hål där skorstenen ska gå igenom.. Det låter som han gör något annat där uppe ;s hehe..
Men nu ska jag kolla lite bloggar och kanske spela sims :) Take Care!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0