Promenad på isen :))

Hallo igen :) Har precis kommit in från en promenad på isen med mamma och pappa. Riktigt skönt var det faktiskt ^^ Solen lös och nu är jag alldeles röd om kinderna (Y) Gulligt.. Tog inte med mig kameran, orkade inte. Men om det blir fint väder imorgon kanske jag går ut och fotar lite innan vi åker till Sofie :)
Fan, jag missade precis OC, det slutade ju så spännande igår -.- fan också :(

Nu ska jag nog fixa lite på mitt rum. Sen åker jag och tränar vid halv 6, är hemma lite innan 8 antagligen :) Så vi hörs då! Ha det bra :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0