SPANIEEEEEEN!!!!

JAAAAAA! DET BLIR SPANIEN I SOMMAR MED EMMA ( http://photoodreams.blogg.se/ ) OCH MATHILDA (http://thildajohansson.blogg.se/) FAN VA NICE DETTA KOMMER BLI!

Haha ahja, förlåt att jag inte blogga igår, men jag hade fullt upp.
Kom hem vid halv 5, fixade mig, åt mat, och sen bar det av till träningen! Det gick ganska bra igår faktiskt, först tränade bara vi 96-98-or en timme, sen tränade vi med 94orna, fast jag va bara med en halvtimme ungefär. För jag har två prov denna veckan, så jag va tvungen att åka hem o plugga -.- Men sen när jag kom hem va klockan tjugo i åtta typ, så jag gick in och duschade, sen orkade jag inte plugga så jag kollade på Familjen Annorlunda ist xp Faaaast sen va jag tvungen o plugga ;p Så jag hann inte med någon uppdatering igår.. Men det kommer bli bättre. I promise!
Idag var skolan helt okej också. Hade sovmorgon till halv tio, första lektionen var musik. Sen fick vi reda på att engelskan var inställd för våran lärare var hoos doktorn. Så vi hade rast till tio över tolv. Sen var det språk och sist so. Ganska chill dag faktiskt :)
Men nu ska jag plugga eller äta. Får se va jag gör. Men ha det gött så hörs vi ikväll :) Peace out!




Av : Emelie Hallberg ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0