STÄDDAG

hello alla goa människor :)
Gården igår var ganska tråkig.. Kom ju dit vid sex, dom har ändrat tiderna så det öppnar sex istället för sju, så alla kom ju inte förrän efter sju, så jag satt o spela kort med dom vuxna som va där xp hehe.. Men sen vid halv nio kom Emma och höll mig sällskap :) Sen vid typ halv 11 så var det ingen idè att stå längre så vi stängde och åkte hem. :) lika bra det ^^
Idag vaknade jag vid nio typ, gick upp och åt frukost med mamma och pappa. Sen la jag mig i sängen och gosa med viggo ;) Och nu har jag precis städat (y) Ni ska få lite bilder på för och efter =)











nu ser man ju iaf att den är röd O.o















så blev det. ganska suddiga bilder men jag tog med mobilen så.
Snart drar jag och pappa till sofie och kalle och hjälper dom att montera upp lite saker :) kommer bli fett nice och träffa dom igen! Så peace out everybody!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0