Tidsfördriiiiv !

1. Tre namn jag lyssnar till: Emelie, Meme, och tyvärr shrek..
2. Någonting jag tycker om med mig själv: jag tycker om att jag är så snäll hela tiden! hehe, ;)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: om mamma frågar om jag kan vika tvätten om jag är ensam hemma en hel dag, tror ni att jag har gjort det? nope det har jag inte, får försöka bättra mig!
4. Detta är jag rädd för: Mörker, höjder och att bli lämnad ensam.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kläder, kärlek, och min data!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga!
7. Detta tycker jag om att göra: Spela handboll, kompisar, och shoppa!
8. Detta vill jag göra just nu: skrika honom rätt i ansiktet
9. Bästa känslan: kärlek
10. Värsta känslan: när man just har förlorat sin livs kärlek.
12. Är jag kär just nu? tyvärr..
13. Jag vill gifta mig:  jaa!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: förändra världen
15. Min käraste ägodel:  datan
16. Något jag vill ha i present: pengar till iphone, och en moppe!
17. Detta har jag på mig just nu: tights, linne, t-shirt, trosor, bh, och strumpor
18. Favoritkläder: chinos och linne!
19. Favoritdjur: Viggo såklart!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop och hiphop :)
21. Favoritlåt just nu: alla burlesque låtar!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: MATTE
23. Stjärntecken: FISK
24. En bok jag älskar: Twilight serien!
25. En film jag älskar: Eclipse
26. Tv-program jag gillar: OC, vänner, och one tree hill!
27. Favoritdoft: när killar har duschat ;)
28. Detta äter jag gärna: Kött, potatisgratäng och vitlökssmör :)
29. Dricker helst: alltid: fanta, eller iskallt vatten.
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Californien, New York eller Mexico :)
32. Färg på mina ögon: blåa
33. Min längd: 1.59
34. Jag tror på: allting mamma säger
35. Jag spelar: handboll, och ska kanske sluta i fotboll
36. Person jag beundrar: jag beundrar många..
37. Så här bor jag: på landet i ett vanligt hus med min mamma o pappa :)
38. ??: va?
39. Det här tänder mig: Killar som är omtänksamma och ser bra ut :)
40. Det här gör mig avtänd: killar som tror att dom kan allt -.-
41. Favoritfärg: lila, rosa, svart och vit :)
42. Favoritcitat: Handboll är en fest, och vi är bjudna.
43. En hemlighet jag vet: kan jag ju inte avslöja? då är det ju inte hemlighet längre :)
44. Bästa present jag fått: Kamera förra året :)
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor längre :)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: jag vet inte, men jag tror det är mina ben, för dom är så korta :(
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ögonen
48. Udda förmåga/egenskap: vet faktiskt inte..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: förslag?
50. Vad lyssnar du på just nu?: Burlesque - Christina Aguilera 
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: skolan, tv, data, lagat mat typ :)
52. Var är dina föräldrar födda?: haha ingen aning, men i göteborg eller borås kanske? :)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ingen aning ;p
54. Vilken är din favoritrestaurang? hmm.. det är en resturang som fanns på Teneriffa när vi var där! Låg alldeles nedanför hotellet, och vi var typ stamgäster där ;)
55. När badade du i en pool senast?: Antingen var det i spaninen, eller så var det när vi va o simma med klassen :)
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: nope, inte va jag kommer ihåg..
57. Hur många barn vill du ha?: högst 3 :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? metall -.-
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: öh, nej ;s
60. Vad har du för TV-kanaler?: ganska många!
61. Har du åkt moped någon gång?: aah, fast bara blivit skjutsad, ska snart få en moppe :)
62. Har du busringt någon gång?: HAHA, om jag har..
63. Har du fått felparkeringsböter?: haha nej, jag har ju inte ens fått moppe än :p
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: NOWAY!
66. Har du en egen trädgård? JARÅ!
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Kalle Anka!
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja
69. Badkar eller duschkabin? Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Burlesque eller Änglagård :)
71. Favoritpizza?: Hawaii
72. Chips eller popcorn?: popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: kan man göra det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Mamma och Pappa, vi åt på cyrano, som är en italiensk pizzaresturang, så det bev pizza :)
78. Favoritchoklad?: vanlig mjölkchoklad
79. När röstade du senast?: vet inte?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: har aldrig gjort det tror jag..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: jupp, fotbollen - för klubbens bästa målvakt, på damsidan då. och i handbollen när vi typ har slutat för säsongen eller vunnit någon cup typ :)
82. Är du bra på matlagning? det går ju att äta iaf ;)
83. Klarar du att tanka själv?: aldrig testat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: nope
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: eeh, nä men snart när jag ska praoa på akuten :)
87. Vad var det senaste du handlade?: tuggummi och dricka
88. Har du kräkts offentligt? haha nej :)
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: får man välja båda? (a)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: njae, ibland kanske :)
91. Har du ringt något betalnummer?: Japp
92. Kan man vara vän med sitt ex?: jaa det är klart, det är jag iaf :)
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: jag tror inte jag har besökt någon på sjukhus sen min mormor dog för 4 årsedan i maj tror jag det är..
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: jag vet inte, men jag tror inte det
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: ingen jävla aning..
96. Vad har du i din väska?: Nagelfil, plånbok, hörlurar, vantar, deo, och nycklar typ :)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: hmm, nä faktiskt inte
98. Vad är du tacksam för idag?:
Att jag har såna underbara vänner!
99. Var hittade du den här listan?: på en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som vill :)


Kommentarer
e m m a

Sv; Eurosko :D <3

2011-02-25 @ 20:25:01
URL: http://photoodreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0