Trodde det var äkta den här gången.

Hejsan :)
Jag mår verkligen inte bra nu. Eller jo, jag mår bra, men jag är verkligen inte glad eller lycklig som jag var för ett tag sedan.. Det är konstigt att det kan förändras så fort, på bara två veckor? Jag trodde på dig när du sa det, men nu är allting borta. Bara att inse sanningen Emelie. Hejdå R.....

Förlåt att jag inte blogga igår, Men jag va hemma vid halv 3, Mathilda o Emma följde med mig hem, för dom hade ingen skjuts till träningen som började halv sex, när vi kom hem satte vi oss lite vid datan, orkade inte göra något inlägg då. Sen åt vi lite, o fixa iordning oss inför träningen. Den var helt okej, men jag kunde verkligen inte sluta tänka på det.. :/ Ahja, sen åkte jag hem, så åt vi jättegod mat, o bara mös. Det behövdes kan jag säga.. Jag älskar verkligen min familj. <3

Skolan var inte okej kan jag säga.. Eller det börjde hyfsat men sen rasade allt och jag började gråta och allting var bara piss. Men som tur är har jag mina extremt goa vänner som jag älskar över allt annat. Gud va jag är glad att jag har dom.
Nu ska jag nog lägga mig i soffan pch kolla på film, om pappa kan sluta väsnas.. Han typ tar upp golvet, för vi ska kakla, o sen ska vi ha en sen där som man eldar i. Det kommer bli nice.






Signe, Lisa, Jag, Mathilda, o Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0