" Va fin du ser ut idag. " Va jag ful igår eller? "

Hehe, från facebook ;)

Hellu alla bloggläsare :) väcktes av att telefonen ringde halv 11, ingen va inne så jag fick gå upp o ta det -.- det var min morbror som ringde.. Jaja, fixade frukost, och sen satte jag mig och gjorde klart min filmroppart som är till onsdag, men eftersom jag ska till sofie imorgon till måndag, så hade jag inte hunnit göra den. Så jag fick göra den idag :) Faast jag måste skriva rent den också.. just det ;s Nu ska vi äta lunch ska drar vi ut på isen :) Men vi hörs ikväll eller sen när jag kommer in om jag hinner, ska nämligen träna idag också, men vi hörs! paeace out (Y)


Kommentarer
ANNE

haha klockren rubrik ^^

2011-02-18 @ 13:32:05
URL: http://anne.favs.se
Nathali Asnice

Ofta du gick upp, jag brukar bara somna om iaf de ringer och jag vet att de inte är till mig haha :))

2011-02-18 @ 13:48:57
URL: http://nathalihc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0