you`re the reason that i`m trying.

Helluuu :) Kom precis hem från sofie och kalle i alingsås. Sjukt mysigt har dom fått det :) Hjälpte dom att sätta upp sängen i gästrummet, ah, lite sånt :) Jag ska iaf dit på lördag tror jag, för kalle skulle jobba hela helgen, så sover jag där till söndag. Och på måndagen efter lovet så börjar inte jag förrän kvart i elva, så då sover jag där en natt till :) Jag börjar då för att vi har blivit indelade i två olika grupper på non, för vi bygger ju bilar, och då blir det lättare att vara lite mindre folk på lektionen. Vi ska bygga bilar nämligen, så då får första gruppen sovmorgon måndagen efter lovet och den andra får sovmorgon veckan efter. :) Kommer bli fett nice att ha en så lång sovmorgon asså!
Imorgon åker jag till lidköping för att spela match, åker vid halv 1 så jag hinner nog med ett inlägg innan vi åker. annars blir det när jag kommer hem på kvällen. Jaja, spela roll, har ju lov nu, så jag har ju hela veckan på mig! Nu ska jag nog kolla lite på tv tror jag, lite mys med pappa och melodifestivalen :) peace out!


innen träningen i torsdags :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0