Body Pump :)

tjoo :) vart o tränat på hälsostudion med therese, tränade body pump, det är typ vikter och så, det va riktigt jobbigt, men roligt! och sen när vi står där och väntar på att det ska börja, vem kommer då? jo, men handbollstränare ingela ;) haha då ska hon också va med xp men det va nice :) På tisdag ska vi träna igen, då va det step någonting, kommer inte igåg xp kommer bli bra det här :)
Och imon börjar skolan.. fast det ska bli roligt att träffa alla igen :D speciellt ******..... hehe
men nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag :s är väldigt trött.. kanske kommer ett inlägg imon, om jag hinner, kommer hem ganska sent också har jag träning också. men vi hörs nog imon :) pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0