Bruno Mars (L)

hej igen :) Sitter och lyssnar på den underbara Bruno Mars, jag verkligen ÄLSKAR honom!
Nu får jag äntligen börja träna på hälsostudion :D är så sjukt glad för det! fast jag vet inte hur jag ska hinna.. min vecka är redan helt fullproppad ;s

måndag: slutar 15.20, tar 16.00 bussen hem, hemma vid halv 5. träningen börjar 6..
tisdag : min enda lediga dag, plus att den går till plugg
onsdag: slutar 15.20, konfa direkt efter skolan.
torsdag: träning
fredag: träning
lördag: match eller kompisar
söndag: match, plugg eller släkten -.-
vet inte hur jag ska hinna seriöst.. får väl tänka till lite ;)
nu ska jag laga mat, ha det bra så hörs vi imon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0