Buenos Dias - Guten Morgen - Bonjour - Good Morning

aah, o vidare ;) ikväll ska jag mamma o pappa åka in till alingsås o kolla på Änglagård, o sen ska vi äta på Cyrano :) riktigt mysigt (a)
Vaknade vid tjugo i tio idag typ, låg o lata mig lite i sängen, sen gick jag upp o åt frukost med mamma o pappa :) sen la jag mig i sängen och pluggade tills noprovet på onsdag -.- sexualkunskap är riktigt kul faktiskt.... eller inte att plugga till kanske ;s men nu känner jag mig lite smartare iaf ;) kan behövas ^^ Plus att vi har soprov på torsdag också :o kan inte va lagligt att ha två prov efter varandra!? Jag har ju inte vart i skolan på hela veckan heller, så jag har mycket att ta igen :/ får la börja nu.. ha det gött så hörs vi säkert sen :) puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0