chill dag idag kan man säga

hola amigos :)

rätt chill dag idag, förutom att man knappt kom upp imorse -.- haha va ju i göteborg o kolla handboll igår! jävlar vilken go match och sjukt bra stämning :D villa inte gå därifrån :( för alla som inte vet vann sverige mot polen med 24-21, riktigt grymt tycker jag! så på tisdag ska dom möta danmark.. men det kommer gå bra :) hoppas vi.. ^^
jaja, men började med hemkunskap, som är tråkigt när man inte vill jobba med någon man inte vill jobba med -.- sen hade vi matte, men lena va sjuk, så då hade vi någon som hette claes ist :) han va faktiskt väldigt bra! och sen hade vi idrott, spelade tempoboll, o när vi spelade handboll, så skulle signe skjuta, jag stog i mål då, så tog jag bollen, också fick jag min nagal rakt in i armen, så det blev ett sår, och nageln böjdes, så det börja blöda rätt mycket :o det gjorde sjukt ont :( 
Men nu ska jag snart åka till färgengården på konfaläger och vara där tills imon :D och imorron kommer också hemsjös konfirmander :) riktigt nice kommer det bli det här =) men ha det så bram, så kanske jag bloggar imorron när jag kommer hem, kommer hem vid typ halv 11 på kvällen eller nått :) men ha det gött igelkött ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0