Dag 1.

dag 1 - presentera dig själv :

jag heter då emelie, är 14 år, fyller 15 den 18 mars :) jag bor i ödenäs som ligger lite utanför alingsås. Jag spelar handboll i hemsjö if, där jag är målvakt :) har spelat handboll i ungeför 6 år tror jag :) sen spelar jag fotboll också som jag har gjort sen jag va 9 kanske ? :) fotboll spelar jag också i hemsjö if . ^^ sen har jag två systrar också, therese är 21 och sofie är 19 :) jag bor med mina föräldrar, som jag tycker väldigt mycket om, dom bästa föräldrarna i världen! sen har vi en hund också, viggo som är 7 år :) fyller 8 den 10 april ;) OCH jag verkligen älskar Bruno Mars! kan lyssna på honom hela dagarna faktiskt :D Jag går på Gustav Adolfsskolan i Alingsås, den är faktiskt väldigt bra den skolan =) ja, det va nog allt om mig tror jag :) jag tar nästa inlägg imorgon :D

ni kan få en bild på mig också :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0