dag 4

dag 4 - vad är kärlek?

kärlek är svårt att beskriva.. Men det finns många olika slags kärlek, man kan ju liksom älska ett djur lika mycket som man älskar en människa. Men man känner verkligen när man upplever kärlek för första gången, tro mig, det har jag gjort..
Det pirrar i magen så fort man tänker på personen, eller bara ser honom.. man blir varm i hela kroppen, och liksom kallsvettas typ ;)
Det är underbart att va kär tycker jag, man måste liksom kämpa för att få honom, och sen när man väl har fått honom, ja då känns det helt otroligt!
Va mer kan man säga? kärlek är sjukt mysigt.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0