Godmorgon :)

hej alla bloggläsare :) sov runt inatt för jag va så jävla trött igår när jag kom hem, så jag somna vid tolv, och vakna vid tolv ;p riktigt skönt faktiskt (Y) idag ska mamma och pappa på fest, o sofie ska till kalle så therese kommer hit en stund ikväll :) ska gå o möta henne sen :) och imon ska vi spela match mot lidköping, sen ska jag träna på hälsostudion med therese (a) nice deet ^^ sen på måndag börjar skolan igen ;s usch, jag vill inte :'( blir depp bara jag tänker på det ;/ men men, bara o bita ihop.

Sitter här och lyssnar på mange schmidt :) så jävla skön är han (H) älskar sån musik, hehe...
jag har inte så mycket att skriva så ni kan få lite random bilder :)

































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0