HÄLSOSTUDION (Y)

tjoo :) ska berätta lite om mig dag, dagen började med att jag gick upp klockan sex, alldeles för tidigt :( men sån är skolan -.- fixa irodning mig, åt, o gick ner till bussen som va en halvtimme försenad ^^ som vanligt nästan såhär års. yes, somnade på bussen, kom lite sent till matten, men skit samma ;) hade matte iaf, sen va det NO, och EA, lunch, håltimma, och So o sist svenska :) sen gick jag till therese o åt, så gick vi ner till hälsostudion, körde core, bara mage o rygg, inte så jobbigt :) sen va det danceaerobic, det va sjukt kul men jävligt svårt ;o så himla mycket steg o hålla reda på :O o sen kom sofie så gick vi till gymet, så jag är helt slut nu kan man säga :D haha men det är riktigt skönt faktiskt :)
Imorgon har jag match så då blir det ingen träning på hälso för mig :/ men kanske på fredag :) o sen blir det zunba på lördag! ska bli så sjukt kul ;d
Men nu ska jag sovaaaaaaa, hörs imorgon om jag hinner :) godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0