hemma igeeen :)

hejhej :D nu är jag äntligen hemma från cupen, riktigt nice va det där, men man var sjukt trött när man kom hem.. inte så konstigt när man har spelat handboll dygnet runt .. ? haha men det va väldigt roligt iaf :)
Vi spelade iaf med 94orna på natten, det är därför cupen kallas tygerikesNATTA.. ah men iaf, vi tog oss till b-final och vann den :) bra spelat tycker jag! och med 97orna tog vi oss också till b-final, men det räckte inte, så vi förlora mot kungälv. men men, skit samma :) jag tycker vi ska va nöjda! ah, men nu ska jag sova, efterlängtad sömn! godnatt alla :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0