siick

hello  :)
förlåt att jag inte bloggat, men har varken hunnit eller orkat.. va ju på konfaläger från fredag till lördag, o sen i söndags åkte vi till skövde för att spela handboll, mådde verkligen inte bra, men va tvungen att spela, o sen när vi kom hem vid halv 4 eller ngt, somnade jag i soffan. natten mellan söndag o måndag vaknade jag o va jättevarm, hade över 40 graders feber.. :s o i måndags kunde jag knappt prata o det kan jag knappt nu heller -.- låter som en kråka typ ^^ aja, blir npg hemma imon också.
Dom där dagarna sakerna orkar jag inte med längre,. ni får klara er utan det. men nu ska jag nog gå o lägga mig i soffan :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0