skolan sugeeeeeeeeeeeeer

tjo allihopa :)
jag tycker skolan är rejält tråkig :( någon mer som tycker det? eller inte skolan, men att gå upp tidigt och somna på bussen ? (a) hehe.. och börja med en låååång dag -.- usch.
Började iaf med syslöjd, som är två och en halv timma, men vi fick sluta en timma tidigare :D så vi hade en timmes håltimma, sen va det engelska, o lunch, so och spanska, o sist svenska som jag hatar ^^ Jaja.. drog till terminalen med emma o signe, men dom skulle ta tåget så jag gick in o snacka lite med isabel :) hon är goo (a) sen skulle hon också åka, så jag gick till "mina" ödenäskompisar. snackade lite med julia, :) tog bussen med henne, och nu är jag hemma, skönt det :) snart ska jag äta o sen är det träning.. handboll idag då :D min vecka är fullspäckad med massa träning ;o
såhär ser iaf min vecka ut:
Måndag: Handbollsträning
Tisdag: Hälsostudion med Therese
Onsdag: Hälsostudion med Therese
Torsdag: Match mot Byttorp
Fredag: Hälsostudion med Therese
Lördag: Hälsostuodin eller Match ;)
söndag: vet jag inte ;)
haha, riktigt härlig vecka xp

Men nu ska jag äta, ha det bra :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0