some questions

senaste: 
 
Låt du hörde: somwhere in brooklyn - bruno mars
Film du såg: tror det va senaste Cry Baby
Mat du åt: frukost
Kram: eh.. mamma i think
Puss: hehe mamma
Känslan: trött som fan  
Resa: Teneriffa, som jag saknar :(
Glädje: igår, när vi gick till final
Dröm: inatt, någon konstig dröm om handboll.. konstigt att jag drömde om handboll asså..
Person du träffade: öh.. min familj.
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: rasmus tror jag..
Gången du åt 7-eleven korv: öh ?
Gången du var utomhus: igår ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: BH, tröja :)
Allmänt

Ska bli skoj: träffa alla igen :) 
Ska inte bli skoj att: BÖRJA SKOLAN ;O
Sparar till: moppe eller iphone

Pålägg som gäller: smör & ost 
Önskar att jag var bättre på: handboll.. 
Dagens dryck: cola zero
Vad saknar du: Sommaren!
Vad har du gjort idag: sovit, ätit, datan 

Hur tidigt stiger du upp: om det är skola går jag upp 06.00, helg : typ 11 eller ngt

Vad ska du göra ikväll: chilla
Vem är snyggast i världen: han
Vad är det för veckodag: det är lördag. asså helgdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: eh.. kommer inte ihåg
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya stickade tröja 
Längd: 1.60 typ
Byter gärna garderob med: min syster
Byxa eller kjol: byxor 
Senast utlästa bok: twilight eller nått 
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt.. (a) 
Mig själv med tre ord (just nu): tröööttt, sur och allmänt vresig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0