StaN Walker - The Climb

tjoo :)
förlåt att jag inte blogga så mycket igår, men hade verkligen en slappdag igår ^^
Vakna vid halv 11, gick upp och åt frukost, fixa mig, o sen gick jag ut med viggo :) sen när jag kom in satte jag mig vid tvn lite. Pappa kom in o gjorde pannkakor, som jag älskar (a) sen åkte jag in till alingsås och tränade zumba med therese på hälsostudion, det va sjukt kul, men jävligt svårt ;o haha, men det va nog inte sista gången jag tränar det iaf! åkte hem med mamma, duschade, kolla lite på handboll, det är ju VM nu, så jag sitter klistrad framför tvn nu ;D sen gjorde vi tacos och kollade på slovakien - sverige, sverige vann med 38 - 23 eller ngt ;) haha utklassning ;d sen kollade vi på tv, o sen gick jag o la mig vid halv tio, o kollade på my best friends girl. men jag somnade när nyheterna va -.- fan :( den är ju bra.. Jaja, idag vaknade jag vid halv 11 också, åt frukost, o gick ut med viggo, halkade runt på vägen rätt mycket, det är fan glashalt ute ! hehe..
Jag rekommenderar verkligen den låten som jag skrev där uppe! sjukt bra är det :)
men nu ska jag spela lite sims tror jag ;) puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0