TYGERIKESNATTA

hinner med ett inlägg nu :) åker ju nämligen på handbollscup imon, men det kanske kommer ett inlägg imon innan jag åker! kommer inte hem förrän på fredag eller om det är lördag? jag vet inte.. men jag tror det är fredag :) får ta alla dom där dagarna då ;) åker lite innan tolv imon, så jag får nog börja packa nu kanske.. ^^ hehe

Sverige lekte iaf hem vinsten mot Norge med 37-30 tror jag det blev :D riktigt jävla grymma är dom! den 20 januari ska jag åka och kolla på dom med pappa i scandinavium tror jag det är :) riktigt nice kommer det bli! man kan köpa en biljett och få kolla på alla matcher som går på den dagen :) så den första matchen är klockan 4, och den sista är vid halv 9 :) sjukt kul. men vi hörs imon :D puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0