Här är sakerna jag köpte idag!






Åhlens :

Hängande pärlor med mönster på - 35 kronor.
Helt vit bh som man kan ta av banden på - 179 kronor. 



Glitter :

Orange (vattentät?) klocka - 25 kronor!



Eurosko :

Vit klacksko - 200 kronor (50 procent)



Beställde även hem detta iphoneskal i fredags, och ett svart. På http://www.itsajten.com/ asbra sida om du ska ha billiga skal till din iphone! Fick två skal till priset av 146 kronor tror jag det var? Fast då va det frakt också, men det är helt okej tycker jag :)
Skulle egentligen träffa Signe imorgon innan hon skulle till Marbäck, men hon kunde tydligen inte :( Så det får bli en springrunda och kanske en tur med båten om det blir fint väder :) Therese ringde och sa att hon skulle komma hit imorgon också! O om det inte blir fint väder hoppas jag att vi ändå åker ut o åker lite ring :D Har inte gjort det i sommar :o Någon gång måste jag ju göra det ;)

Jappjapp, men vi hörs väl senare ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0