Home!

Förlåååååt att jag inte har bloggat förrän nu! ;/ Men jag har inte orkat.. Åkte därifrån vid typ halv 11 imorse tror jag :) Stannade o åt på donken vid halv 1, sen åkte vi hela vägen hem. Under resan hade vi en tävling :) Jag, emma o kenny, (vi som satt på vänster sida i bilen) skulle hitta så många djur som möjligt, men det fick bara vara på vänster sida! Så kor va 1 poäng, hästar = 2 poäng, får = 1 poäng hund = 1 poäng, katt = 3 poäng, rådjur och hjortar = 3 poäng, räv = 4 poäng tror jag det va, fisk som hoppa = 10 poäng, älg = 10 poäng, björn = 50 poäng, lo = 100 poäng, hade vi några mer? Det hade vi säkert, men ni fattar! Mathilda och Britta-Lena satt ju på höger sida i bilen så dom fick bara hitta djur på höger sida :) Vi ledde hela tiden fram tills vi kom till sollebrunn typ, då kom det en hage med massa hjortar, så där gick dom om oss -.- men vi vann i alla fall på ditvägen ;) Haha vilket liv! Tog med mig kameran men har inte tagit några kort, ni får kolla på emmas blogg istället! http://photoodreams.blogg.se/ Nu ska jag ta o ladda ner lite musik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0