Home!

Nu är jag hemma från varma spanien, längtar tillbaka men det är ändå skönt att va hemma! :)
Sen på måndag antagligen åker man till värmland med saamma goa brudar :)) Kommer bli fett nice, fast nu är jag inte så taggad för det, undra varför? hmm, haha men det kommer bli nice!
Eftersom flyget gick halv 8 imorse tänkte jag, emma o thilda att vi kunde stanna uppe hela natten för vi skulle ju ändåp upp vid 4 liksom, så vi kolla på film till 12 typ sen gick vi upp till rummet och la oss i soffan, men vi somnade... haha vi va nog liite för trötta.. Men mamma kom i alla fall o väckte oss vid halv 5, gick upp o gjorde irodning oss lite sen kom peter vid kvart över 5 typ, åkte till flygplatsen och åt våra mackor och drack färskpressad juice, mumma :)
Vi somnade i vilket fall görfort på planet, men det va så skumpigt så man vaknade typ hela tiden. Haha jag ska nog aldrig mer åka med ryanair, asså det är ju billigt och bra när man flög i bara 3 timmar som vi gjorde, men jag har nog aldrig sovit så oskönt som jag gjorde där.. haha men skitsamma!
Morfar kom o hämta oss så vi åkte hem till honom och åt lite lunch, sen åkte vi o handla och sen drog vi hem! Riktigt skönt, haha och gissa vad? jag somnade i bilen, också körde pappa i någon jävla grop så jag dunka huvet i ruten och fick jätteont ;o hahah klant! '
Ska bort o äta middag hos farmor o farfar sen vid 5 typ, ska bli kul att träffa dom igen :) Fast man har snackat skype med dom, men ändå :)
Bilderna kommer kanske ikväll om jag orkar, annars får ni dom imorgon!

Blev ett långt inlägg idag, hoppas ni orkar läsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0