Japanskt!

Igår va vi ju på en japansk resturang, och man kan säga att det va lite speciellt.. Man fick typ in massa smårätter hela tiden, 3 sorters vårrullar, nudlar, ris blandat med något annat, kycklingspett, lax, sushi, o massa mer. Till efterrättmtog vi varsin glass :) 
Vi gick ner till havet för det va typ en stor filmfestival där, också va det massa stånd och sånt, blev bjuden på slush också, väldigt kallt men gott :) 'Va väl hemma runt 12 eller något, så vi gick upp lite senare idag.

Efter frukosten gick jag, emma, thilda o pappa tillnågon handbollsplan och spelade lite handboll, det är ju mulet idag så det va därför vi gjorde det! Men det va kul i alla fall :D Gick hem och sprang direkt till poolen! 
Nu är mamma o pappa uppe o handlar så vi har precis spelat lite kort, men nu ska jag dra! så ha det :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0