Marknad!

Hallå allihopa! Hoppas ni fortsätter besöka min blogg trots den dåliga uppdateringen.. Men jag är faktiskt på semester och då ska man inte sitta framför dagarna när det är 35 grader ute :))
Idag har vi varut på marknad! Emma hittade en skitsnygg väska som hon prutade ner från 25 till 18 euro. Sen hittade jag en väska fram samma stånd och då sa hon "same prise" Och tänk om den va mycket billigare än 18?Då har han blåst mig.... haha men skit samma! Den va ursnygg i alla fall :D Sen köpte jag ett armband där det står mitt namn på för bara 2 eurp, alltså 20 kronor xp haha superbilligt! Och negrerna som stog i stånden gick runt och ropa "billi billi" Alltså : billigt. haha om ni inte fatta ;)
Men nu ska vi göra något efter att thilda har duschat färdigt. Det kan ju ta ett tag alla ni som känner henne.. Men vi hörs kanske imorgon! puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0