Mumma :D

Första förrätten var bröd med italiensk salami, någon friterad risottoost boll, och en soppa typ. Andra förrätten bestod av parmaskinka, mozarella, och en brödbit. Sen kom det in en citron och limesorbe som vi skulle rensa smaklökarna med. Sen kom varmrätten som va ryggbiff, risotto boll som va friterad, svamp, morotssås. Desserten var nybakad kladdkaka, vaniljsås, apelsinsorbe, hallonskum, och en chokladstång. Efter det fick vi in varsin chokladpralin. Haha fast den åt inte jag eftersom jag har godisförbud. Men Gud vilken middag! Det skulle va en trerätters, men det va ju typ femrätters xp haha men det va väldigt gott! Rekommenderar verkligen den restids gen :) la Cucina italiana i Göteborg. Sitter i bilen påväg hem nu efter att vi åkt hem till Sofie o Kalle efteråt o drack kaffe. Men nu orkar jag inte skriva mer. Och förlåt att det inte kommer upp några bilder, men jag bloggar ju från iphonen o jag har inte kommit på hur man laddar upp bilder härifrån.. Men vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0