Ont i maaaagen

Hallå allesammans :) hade en rätt go kväll hemma ensam igår faktiskt :) vid 11 smsa mamma o sa att hon va påväg hem så jag tog Viggo och gick ner för att möta henne. Haha Viggo börjar skälla när han får syn på henne, mamma hade nämligen vunnit en tävling så hon hade fått en görsnygg grön hatt, Viggo kände inte igen henne så han börjar yla som en varg typ.. Haha knäppis! Idag vaknade jag med världens mensvärk om ni ville veta. Japp, lite se are kommer Sofie o Kalle så dom äter middag med oss :) Så är det, men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0