Sverige suger :(

Både i fotboll och i väder.. Det är ju kallt som fan här! Vill verkligen tillbaka till värmen i spanien :O Usch, det känns jättekonstigt att ha långbyxor och strumpor på sig ju :(
Också förlorade sverige i semin igår också, mot japan.. Fast dom va ganska bra ändå. Ahja, jag bryr mig ändå inte så mycket om damfotboll xp

Vaknade upp vid tjugo i elva typ, gött att få sova i sin egen säng :) Fast jag har göront i nacken, måste legat på något konsitgt sätt inatt :s Idag händer väl inte så mycket tror jag, slappa lite och så. Och imorgon kommer Sofie o är här hela helgen, göttans :) Men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0