Taggar till tusen!

Åker ju till värmland imorgon med emma i thilda :)) hoppas det är varmt där, eller det borde ju va det eftersom Det heter VÄRMland? ;) hehe skojigt.. Så jag håller på att packa i lite sånt. Fast jag vet inte hur länge vi ska va där så det är lite svårt att veta vad man ska packa ner.. Men jag vet i alla fall att jag ska ha med mig lakan, oömma kläder, kläder som man kan ta kort i, stövlar , gåskor, handduk och bikini :) det är det jag vet xp och pyjamas såklart! Just det, jag va ju ute o sprNg förut och det ba faktiskt ganska gött :D japp, nu får jag väl återgå till min fina packning !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0