Terra Mítica!

Började dagen med att gå ner till poolen som vanligt, solade och badade :) Sen vid 13-14 åkte vi till Terra Mítica! Det är typ som Liseberg. Vi ahde kul men det var väldigt varmt :o Brände mig lite på axlarna, men det är bra nu ^^ Emelie fick världens bonnabränna också... Hahah. Fanns två olika flumride också. Den ena åkte men ner för en backe, sen när vi kom upp till en till backe så vände båten och åkte bakåt istället, lite läskigt var det :p Sen den andra så satt man 4 stycken bredvid varandra, och där blev man väldigt blöt :o Sen fanns det några två bergochdalbanor som var jätte roliga fast lite läskiga. Sen var det en som var som balder ungefär. Men usch, det var den värsta vi åkt.. Den typ skakade jätte mcket och jätte hårt så man flög typ runt i stolen och det kändes som man skulle ramla av... Ont gjorde det också :o Så debn åkte vi inte igen ^^ Var i alla fall där i 4 timmar, det räckte för oss ^^ Nu är det bara 5-6 dagar kvar tills vi komer hem. Imon går vi upp extra tidigt för att åka på marknad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0