Your an alien

Kom hem för en stund sen från staden Alingsås där jag har handlat lite. Gått runt själv på stan, hehe jag tycker det ser mobbat ut när någon går själv på stan xp men jag fick i alla fall köpt ett linne och en topp från gina tricot. Ett långt linne och lösnaglar från cubus, och spännen och toffsar från kicks. Nödvändigt säger jag bara!
Träffade mamma efter ett tag så då åkte vi till maxi och handlade lite. Nu är jag hemma och har precis fått på naglarna :) Ska nog ta o åka bort till farmor och se om hon har fått frdig linnet jag ska få av henne, och nu vet jag säkert vad ni tänker: Ska hon få ett linne av sin farmor? Ja faktiskt. Och det va jättegulligt! Ni kan få en bild senare ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0