Åh vad trött jag blir! :o

Råkar bara trycka ner fönstret hela tiden, alltså kryssa, så jag måste skriva om allting xp
Dagen har i alla fall vart nice! Va ju med sofie på hennes jobb, o hon jobbar ju på en fritids för handikappade. Det vill jag med jobba som nu när jag har varit o testat :)
Imorgon är det midsommar, Therese o Sebastian kommer hit o några till :) Kommer nog bli nice, det brukar det va andra år i alla fall ;)

Nu ska jag nog vika lite tvätt och kolla lite bloggar, ssen är jag ganska sugen på att ta en sväng på moppen, men vädret tillåter tydligen inte det :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0