bilderna :)



























Nice ass linnea ;)













Såå, nu ska jag berätta lite om vad vi gjorde igår :)

Jag åkte med mamma in till alingsås för att möta upp Linnea, Chani, Thilda o Emma. Vi gick till hemmakväll o köpte godis, sen gick vi vidare till bolins och köpte jordgubbar o choklad. Tog tåget och sen cykla vi hem.
Hemma började vi göra iordning jordgubbarna som skulle doppas i smält choklad och sen ställas in i kylen. Muums! Sen gjorde vi pannkakor och käka glass :) Efter det började vi packa ihop lite smått för att senare åka ut med båten till någon ö som hette Ekholmarna? Det va typ massa öar som satt ihop.. ;s Ahja, när vi kom dit satte vi upp tältet och fixade iordning där inne med kuddar och sånt. Sen tog vi någon knasig väg där vi blev uppätna av myror, usch säger jag bara :( Men vi satte oss i alla fall på en klippa, några badade, inte jag.. hehe fegis jag vet ^^ Efter det började vi grilla lite hamburgare och sånt :) Satt och åt det en stund,  och sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Vi spelade lite koprt, badade ännu en gång, satt och snackade, skrattade och hade allmänt roligt!
Någon gång vid 11-12 gick vi tillbaka till tältet och satte oss där och snackade lite, somnade vid typ 2 eller något. Jag vaknade igen vid halv 3 och va skitkissnödig :( Så jag fick gå ut i mörkret själv.. fast det va inte så mörkt xp Gick o la mig igen och vaknade sen lite innan 6 på morgonen, gick upp o kissade, men kunde inte somna om så jag gick och satte mig vid vattnet. Och det här har jag redean berättat, så jag behöver inte skriva det en gång till ;p

Sofie kom i alla fall och hämtade mig lite efter 10 imorse, cyklade in till stan och shoppade lite. Fick med mig ett par jeansshorts, tre linnen, en typ topp från gina, såna där små som bara täcker brösten ni vet? Dom är grymt sköan under ett slappt linne! Och en assnygg ring :) Får se om det kommer lite bilder på det imorgon, jag vet inte.
Men nu ska jag gå och lägga mig i min efterlängtade säng och nana. Så jag säger godnatt till er som orkade läsa allting ;)

Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0