Bloggpaus..

Hejsan :) vaknade upp vid halv 11, gick upp o åt frukost, sen dess har jag bara kollat på tv och vart ute en sväng med viggo. Idag händer noginget speciellt, ensam hemma, ganska skönt faktiskt (Y) Fast det lär ju bli tråkigt sen..
Filmen som jag såg igår med mamma o pappa, Vi hade i alla fall tur med vädret, Igen! den va sjukt tråkig.. haha man bara ndra när det roliga skulle komma typ ;s Den rekommenderar jag inte er att ladda ner. Verkligen inte värd att se på. Stackars dom som gick på bio på den, haha, dom skulle ju fått penagrna tillbaka asså! ;o

Nu är det såhär att jag hade tänkt ta en bloggpaus, för jag orkar inte va inne här varenda dag o skriva. Men ni får kolla in lite då  o då, för det kanske kommer upp ett inlägg ibland :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0